۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران خبر داد؛

رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در۹هزارهکتارازعرصه های منابع طبیعی ری

رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در۹هزارهکتارازعرصه های منابع طبیعی ری

تهران- معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از آغاز بررسی رفع موانع تثبیت مالکیت دولت د ر۹ هزار هکتار از عرصه های طبیعی ری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ردایی ظهر سه شنبه در ششمین جلسه کارگروه مشترک رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران در راستای اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی از آغاز بررسی رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در ۹ هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه پلاک های ثبتی حساس شهرستان ری مورد بررسی قرار گرفت تا پس از رفع موانع موجود فرآیند صدور اسناد تک برگ کاداستری این اراضی تکمیل شود.

وی به مراحل اجرای طرح کاداستر اراضی ملی اشاره کرد و اظهار داشت: برای طی شدن اجرای فرآیند طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ، ابتدا نقشه های سنواتی موجود از سوی منابع طبیعی اصلاح و پس از بررسی توسط ادارات ثبت اقدامات لازم جهت صدور اسناد تک برگ کاداستری انجام می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعامل بوجود آمده بین ثبت و منابع طبیعی استان تهران موجب سرعت بخشیدن به اجرای فرآیند طرح کاداستر شده است تصریح کرد: اجرای این طرح از روند خوبی برخوردار است و امیدوار هستیم تا کل عرصه های منابع طبیعی استان تهران دارای اسناد تک برگ کاداستری شود.

ردائی اجرای طرح کاداستر را عاملی بازدارنده در دست درازی به عرصه های ملی دانست و خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح از تجاوز و تصرف به عرصه های ملی و بیت المال جلوگیری شده و زمینه بسیاری از مشکلات و سوء استفاده های احتمالی کاهش می یابد.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تسریع در روند اجرائی این طرح، کارگروه مشترک با حضور اعضاء هر هفته تشکیل می شود.

کد خبر 4770377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha